Haber

Malatya son iki ayda 35 bin kez ‘merhaba’ dedi

MALATYA (İGFA) –Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, Büyükşehir’in yerel yönetim hizmetlerini sunabilmesi için anlık sorunların analiz edilmesi ve sorunların giderilmesi noktasında 7 gün 24 saat ulaşılabilen bir analiz merkezi olarak vatandaşlara kolaylık sağlamaya devam ediyor. aktif ve kaliteli bir şekilde Malatya halkına ulaştırmaktadır.

Çağrı Merkezi tarafından son 2 ayda 34 bin 633 davet yanıtlanırken, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetler titizlikle incelenerek sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki her konuda hassasiyetle hizmet veren 444 51 44 Davet Merkezi numarası ile ulaşımdan, fenni çalışmalara, park ve bahçelerden, polis kontrollerine kadar birçok konuda vatandaşlara anlık analiz imkanı sunuyor. çevre ve veterinerlik hizmetlerine.

Büyükşehir Belediyesi ürettiği projeler ve sunduğu hizmetlerle vatandaşlara konforlu şehir hayatı sunarken, iletişim ve erişilebilirliğin değerli olduğu 444 51 44 Davet Merkezi ile 7/24 vatandaşın yanında yer alıyor. .

haberdarica.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu